Ha nem szeretnél lemaradni tartalmainkról, akkor lépj be a Doily.hu exkluzív Facebook csoportjába!

“Járom az utadat, minden csak kirakat, szólj, ha megvettél” – veti fel a kirakatvilág témáját a Margaret Island zenekar JumoDaddyvel közös dalában, melyhez most forgatták le új klipjüket.

Fotó: Hegyi Júlia Lily

Szeptemberben jelent meg a Margaret Island harmadik nagylemeze, melyről az egyik legfelkapottabb dal a Járom az utadat című koprodukció: Horváth Gáspár JumoDaddy producerrel és Kemény Zsófi slammer-költő-dalszövegíróval alkotott közösen Füstös Bálint, Törőcsik Kristóf és Lábas Viki.

“A szöveg mondandója több síkon mozog, amiből két szálat vezet végig a klip története. A dal/klip a szájber életünkkel kapcsolatos kérdéseket feszegeti, miközben nem akar senkit kritizálni vagy éppen elítélni, hiszen mi magunk is ebben a modern technika által életre hívott térben élünk, alkotunk és építjük a saját zenekarunk brand-jét.” – mondta Lábas Viki.

“Állandó kérdés számunkra, hogy hol van az az egészséges határ, aminek a keretein belül nem sínyli meg az egészségünk, a mindennapi életünk és a magánéletünk azt, hogy folyamatosan a Facebookon, Instagramon keresztül kommunikálunk, éljük az életünket, dolgozunk nap mint nap. Ezek a social media felületek valahol csupán kirakatok: ez a felszín, ami mögött viszont sosem tudhatjuk, mi a valóság.” – mesélte Bálint.

“A dalhoz készült klipet gondolatébresztőnek szántuk. A témával jó ideje számos szakember, cikk foglalkozik mélyebben, ezért talán elcsépeltnek tűnhet, mégis úgy tartjuk, nem lehet erről eleget beszélni. Nagy szükség van arra, hogy átgondoljuk, hogy mennyire szippantott be minket az online közösségi tér: mennyire kontrolláljuk mi saját magunk ezeket a folyamatokat, és mennyire vagyunk csak “elszenvedői” a külső elvárásoknak vagy a megfelelési vágyunknak.” – Kristóf.

“Nagyon izgalmas volt számomra ez a munka, mert bár a zenekar határozott elképzelésekkel és igényekkel keresett meg, szívesen fogadták az én világomat, stílusomat is – ebből a kettőből állt össze végül kerek egésszé a klip. Nagyon szimpatikus volt, hogy Vikiék mennyire figyelnek arra, hogy kikből áll a közönségük, hogy kiknek csináljuk ezt a klipet, végig ezt szem előtt tartva dolgoztunk. A vizuális koncepciót Darvas Bence operatőrrel, Sebők Juli látványtervezővel és Csomor Katerina jelmeztervezővel álmodtuk meg.”  – mesél a közös munkáról Korom Anna rendező.

A Margaret Island a szeptemberi lemezbemutató nagykoncertjét követően novembertől országos klubturnéba kezd, melynek állomásairól a zenekar Facebook oldalán tájékozódhat a közönség.